W dobie Internetu całkiem zwyczajne jest, że firmy sięgają po coraz to nowsze sposobności i coraz to bardziej wyrafinowane metody, żeby przyciągać kontrahentów. Ichniejszym stały dopływ to dla nich sposobność rozwoju i utrzymania dobrej pozycji w branży. Nie dziwi zatem fakt, że social media stały się tak popularne, gdy jedynie zaczęły zyskiwać na znaczeniu na świecie. Dzięki nim marki mogą się stale komunikować z klientami i podtrzymywać ichniejszym zaangażowanie w relacji.
Relacja jest natomiast istotna, bo to od niej zależy, czy dana firma będzie się cieszyła lojalnością osobistych nabywców, czy nawet inaczej, szybko ichniejszym straci i odejdą one do konkurencji. Teraz reklama na Facebooku pokazuje, jak bardzo firmom i agencjom reklamowym zależy na tym, by przez nieustająco docierać do prywatnych fanów i dostarczać im tego, co najlepsze. To sprawa kluczowa gdyż nowoczesna komunikacja medialna zakłada, że jeżeli już oczywiste procesy są właściwie realizowane, to dają one oczekiwany efekt. W tym wypadku natomiast oczekiwanym wynikiem jest prawdziwa miłość do marki i jej produktów albo usług. Wizerunek na Facebooku musi być kreowany z rozmysłem, w metodę konsekwentny i adekwatny, o ile tak jest, to na efekty nie trzeba długo czekać. W większych firmach do obsługi FanPage zatrudnia się agencje lub specjalnych pracowników od promocji i PR i to ichniejszym zadaniem jest wyłuskanie z tej strony fanowskiej wszystkiego, co najlepsze i takie przedstawienie tego ludziom, by cały czas chcieli więcej. To nieustanny proces, którego przenigdy nie można zatrzymać.
Zobacz więcej: social media.