Dobre ulotki dla firmy

Wielu przedsiębiorców rezygnuje z roznoszenia ulotek, dlatego że tym ludziom wydaje się, że ulotki po prostu w tych czasach już nie działają. Nic bardziej mylnego. Jeżeli już Twój biznes funkcjonuje lokalnie i nie możesz dotrzeć do swoich klientów na przykład przez internet, to właściwym sposobem, żeby do nich dotrzeć, jest sposób masowy i najtańszy, zatem ulotki reklamowe.



Wydrukowanie kilku tyś. ulotek reklamowych wcale nie kosztuje dużo.
Wręcz zupełnie inaczej, jest to bardzo tanie i taki koszt promocji może się zamknąć wręcz w 100 złotych. W dłuższej perspektywie czasu te kilka tysięcy ulotek może trafić do kilku tysięcy osób i wręcz, o ile każda z tych osób zostawiłaby u ciebie kilka pln, to i tak wielokrotnie przewyższyłoby to wydatek na ulotkę. Broszury reklamowe wszelakiego typu są nadal w znaczącej liczbie przypadków kupowane przez przedsiębiorców, którzy rozumieją, że biznesy lokalne rządzą się innymi prawami, niż te ogólnokrajowe i międzynarodowe czy te, które prowadzi się w pewnym zakresie przez internet. W reklamie bezpośredniej firmy działającej lokalnie istotne jest docieranie do ludzi, którzy mieszkają relatywnie blisko, przy czym trzeba zminimalizować koszty zasięgu i dotarcia do każdej takiej osoby. Nie ma chyba nic tańszego, niż ulotka, niemniej jednak ta ulotka musi być zaprojektowana naprawdę solidnie i musi się wyszukać na niej tekst, która będzie odpowiadała na potrzeby osób mogących się tą firmą zainteresować. Na ulotce muszą się więc znaleźć wszystkie najbardziej istotne informacje dotyczące działalności firmy i najlepiej też mapka dojazdu.

Więcej: dalej