Nie ma prawdopodobnie prostszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Bez wątpienia nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, tylko o prawdziwe bardzo duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, ale jednocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.
Każdy z nas wykorzystuje przecież kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Wielokrotnie firmy zamawiają setki, a dosłownie tysiące takich kalendarz i wręczają je wszystkim osobom klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy na przykład za określoną kwotę. Takie kalendarze można też wręczać do w zasadzie każdego zakupu lub np można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet albo podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chciałbym w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takiej sytuacji są bardzo fajnym rozstrzygnięciem, po to są spore kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. O ile firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety naprawdę bardzo dobrze sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to bardzo dobry pomysł.
Polecam: zobacz stronę